Når jeg leger restaurant

Jeg elsker at lege restaurant med mine søstre, så i fødselsdagsgave fik jeg legemad.
Jeg fik denne her vildt flotte picnickurv, og en bryllupskage af træ:

20120923-143143.jpg
Det er godt legetøj, sådan noget mad noget, og jeg kan godt lide alle de ting de har i denne her butik, jeg ville bare gerne have det hele!
Det gode ved legemad, er at man kan lege far-mor-børn, eller restaurant,eller butik.
Faktisk næsten alle lege.

20120923-143622.jpg
De her kager, har jeg lavet sammen med min mor. Hun har lavet roserne og jeg har snoet glasuren. De er lavet af noget der hedder silkeler, det er rigtigt sjovt at lege med, og så tørrer det, så man kan lege med tingene altid.
Hvis man har børn skal man altså købe madlegetøj til dem, for det er pissesjovt, også for drenge og for piger!
Min ven Christoffer elsker det også meget, han er min bagemedhjælper.

Leave a Reply

