Den franske cafe på vesterbro

20120918-223706.jpg
I søndags besøgte jeg den franske cafe med mine søstre og forældre.
Jeg har altid gerne villet derind, så de gav mig en tur derind i fødselsdagsgave.
Det var megalækkert!
Jeg kunne bedst lide chokoladekagen med pistacieskum, men den med hindbærmousse og vaniliebunde var også god.
Og deres macarons er vildt gode!
Jeg fik fem små stykker kage, og en kop kakao.

20120918-223946.jpg
Ham der havde den var sød og kaldte mig “mademoiselle” – det betyder frøken.

20120918-224040.jpg
Jeg har selv taget alle kagebillederne. Det måtte jeg godt.
Jeg giver cafeen 4 stjerner, ud af 5.

20120918-224139.jpg

Leave a Reply

